Voi voi

Tämä paikka tuntuu niin hirveän viralliselta ja nyt mietityttää jo heti perään, että voiko blogia edes kirjoittaa monta kertaa päivässä. Vai pitäisikö aina muokata edellisiä tekstejä? Pitäisikö kaikki asia säästää yhteen pitkään tekstinpätkään päivän lopussa tms. vai onko sallittua tehdä aina uusi aihe kun siltä tuntuu? Hmm? Saanko selkääni jos toimin jotenkin eri tavalla kuin muut. Haluaisin vain kirjoittaa turhia juttuja tarvitsematta huolia siitä, katsovatko ihmiset pahasti kun aina kirjoitan uutta heti vanhan perään, eikö tuo tyhmä tyttö tajua mitä "bloggaus" on? Aaarh.. Meneepä vaikeaksi, mietin aivan liikaa.

Oikeastaan tämä harmaa yksitoikkoinen tylsä värisävy sopii minulle vallan mainiosti, tykkään siitä. Ainoastaan tuo Vuodatuksen iloinen sinisävyinen palkki tuolla ylhäällä häiritsee ja pilaa mukavan tunnelmani. Voikohan sen häivyttää pois? Tuskinpa vain. Se vain on liian pirteä minun makuuni. En ole noin värikäs tai iloinen persoona.

Taidan jatkaa säätämistä ja huolimista sen suhteen, että kirjoitan liikaa turhuuksia ja porukka tulee suutuspäissään haistattelemaan. Saakohan täällä edes kiroilla? Kamalan vaikeaa. Mietin todellakin aivan liikaa. Ja vaikutan kamalan muodolliselta kun kirjoitan näin, kun tekis vaa mieli kirjottaa jotenki tällee ku näinhän sitä normisti puhuu, muuutta kirjakieltä on yleensä tosiaan mukavampi lukea. Ei tosin sillä, että kukaan oikeasti höpinöitäni jaksaisi lukea. Eikä sillä väliäkään. Haluan vain selitellä seinille ajatuksiani.

Hmhm. Kohta joku varmaan todella tulee valittamaan, että kirjoitan liikaa enkö minä tajua tämän paikan sääntöjä tai ideaa! Vain yksi kirjoitus päivässä, se on laki jota ei rikota. Etusivun "uudet kirjoitukset"-osio mikälie täyttyy vain minun selityksistäni kun olen liiankin aktiivinen.

No katsotaan miten käy..

- Minä