Hitsit

kun elämässä kaipaa rakkautta. Ei tämä sinkkuna olo oikein tunnu olevan nykyään enää meikäläisen juttu. Pitikin seurustella kun nyt ei ole yhtään kivaa. Vaikka on jo miltei kaksi kuukautta. On vaan yhä surullinen ja apaattinen olo ja haluaisi niin kovasti jonkun, jonka viereen käpertyä. Joskus tuntuu, että olisi helpompaa pitää samasta sukupuolesta. Mutta minkä ihminen itselleen voi, minä olen hetero ja miehet useimmiten kusipäitä. Vaikeaa tämä elämä.

Onneksi minulla on Päkä (pehmolelu, lammas), se ei koskaan hylkää tai jätä. Tosin eihän se voikaan, sekin varmaan livistäisi heti jos luoja olisi sille sen mahdollisuuden suonut. Mutta ei. Sen täytyy vaan kestää ja kärsiä kainalossani kun iltaisin itken sen päälle. Sääliksi käy. Mutta kyllä minä sitä nykyään paremmin kohtelen kuin pienenä. Ei tosin sillä, että nykyisinkään vielä mikään iso olisin. Leikki-iässä (mitä, kahdeksannella luokalla? mikä leikki-ikä se sellainen muka on) se sai vaan kokea kovia, nykyisin se on sitten eläkkeellä. Onhan tuollakin jo ikää ihan reippaanlaisesti. Tosin tämän vuoden aikanahan siltä se silmä irtosi eikä silloin kun sillä leikin. Hmm . Ehkä pitäisi rauhoittua vähän eikä heitellä kaikkea eteen osuvaa kun suututtaa. Tarvitsisin sellaisen nyrkkeilysäkin tai jotain vastaavaa. Tai pehmustetun huoneen missä olisi yksi kova seinä johon saisin paiskoa jotain esinettä niin paljon kuin sielu sietää. Se olisi hyvä. Mutta ehkä ennen moista pitäisi vaan opetella itseään paremmin hillitsemään.

Voi Päkä-pikkuista. Iso poika sekin. Liimasin silloin sen silmän takaisin ja ei siitä huomaakaan, että oli hetken aikaa silmäpuoli. Olen ylpeä itsestäni, minä kun en mikään kodinhengetär ja askartelijafriikki ole.

Tarvin miehen. Mistä sellasia voi ostaa? Mieluusti joku kiva, kiltti, huomaavainen, hyvännäköinen.. Ehkä pitäisi muuttaa Vantaalle tai Lahteen, siellä tuntuu olevan hyvännäköisiä miehiä vaikka muille jakaa. Tosin useimmat tietoisesti hyvännäköiset tapaukset on vaan itsekeskeisiä pleijereitä, jotka on tosiaan vaan seksimielessä. Minä kun kaipaisin aiota kumppanuutta.. Huokaus.

En minä halua kuin nähdä parhaan ystäväni. Miksei sekään ole sallittua?

- Minä