Hei

minulla ei ole omaa konetta joten käytän tätä vanhempieni kannettavaa. Todella kallis Vaion kone, toimii moitteettomasti ja nopeasti. Ei saa käyttää pelikoneena. Joten kun halusin yhtä peliä pelata, asensin sen muistitikulleni ja olen sitten sen kautta pelaillut tällä koneella. Mutta kappas, nyt tämä hieno kallis kone ei haluakaan tunnistaa muistitikkuani!

Kun tuon höskän koneeseen kytkee niin kone läväyttelee n. puolen minuutin välein muistitikun kansiot tuohon, että haluatko avata niitä. Ja sulkee heti perään koska muistitikku on kadonnut koneelta eikä kone löydä kautta tunnista sitä. Tämä toistuu ja jatkuu tässä parasta aikaakin ja muistitikun oma valo vain vilkkuu. En voi pelata enkä enää avata tiedostojani tällä koneella. Muistitikussa vika ei ole, toisella koneella se toimii. Mutta niin tässä kyllä näyttäisi toimivan myös toinen muistitikku, miksi ei siis omani? Eilen tuo toimi vielä aivan ongelmitta! Ja aamulla. Missä vika?

Halusin todella kovasti pelailla, mutta se ei nyt näytä onnistuvan tai joudun lähtemään pöytäkoneelle pelaamaan. Käyttiskin tässä koneessa on Windows 7, ei pitäisi siitäkään kiikastaa. Miksei muistitikkuani tunnisteta? Minua harmittaa nyt.. Edes koneen uudelleen käynnistys ei tuottanut toivottua tulosta ja auttanut minua tässä ongelmassani.

Huokaus.. pitää kai olla pelaamatta. Suoraan sanottuna vituttaa.

- Minä